| Auteur |
Bericht |
|
Peter R.
LROC-Member
Geregistreerd: di 27 mei, 2008 08:01 Berichten: 2101 Woonplaats: Ankh-Morpork
|
 Te Koop : Interessepeilstokken
Nieuw in verpakking. Aanduiding voor Geen interesse, Ga Uwen Brol Elders Verkopen, Matige Interesse, Interesse maar enkel voor de Foto's, Verkoopt ge de XXX Niet Apart, Geen Interesse Maar te Duur, Interesse ALS XXX Anders Geweest Was, Gij Zijt Nen MARCHAND, Waar Dient Dat Voor en Ik Heb Interesse Maar Geen Geld.
Verschillende kleuren. Vanaf 499 Euro Excl. Btw in hout, 799 Euro Excl. Btw in alu. Volumekorting.
De aanduidingen zijn niet apart te koop. De verpakking ook niet.
Bij Interesse gelieve mij NIET te contacteren.
_________________ Here today...gone tomorrow.
|
| ma 18 jan, 2010 13:27 |
|
 |
|
fep739
LROC-Member
Geregistreerd: do 15 sep, 2005 21:59 Berichten: 8849 Woonplaats: De Pinte
|
 Re: Te Koop : Interessepeilstokken
Dju , 'k ging just nen PB sturen voor een optie te reserveren waarna ik niet meer van mij liet horen 
_________________ www.britishcarparts.be
 Your Car , Our Passion
|
| ma 18 jan, 2010 13:32 |
|
 |
|
Didifender
Geregistreerd: ma 28 jul, 2003 16:08 Berichten: 753 Woonplaats: Gent / Berlare
|
schitterend ....
en ik heb ze het liefst als ze in hoofdletters getypt zijn moeha
_________________ Never climb faster than your angels can fly ...
|
| ma 18 jan, 2010 13:36 |
|
 |
|
Desperate dad
Geregistreerd: wo 30 aug, 2006 09:46 Berichten: 79 Woonplaats: Nazareth
|
Peter R. schreef: Nieuw in verpakking. Aanduiding voor Geen interesse, Ga Uwen Brol Elders Verkopen, Matige Interesse, Interesse maar enkel voor de Foto's, Verkoopt ge de XXX Niet Apart, Geen Interesse Maar te Duur, Interesse ALS XXX Anders Geweest Was, Gij Zijt Nen MARCHAND, Waar Dient Dat Voor en Ik Heb Interesse Maar Geen Geld.
Verschillende kleuren. Vanaf 499 Euro Excl. Btw in hout, 799 Euro Excl. Btw in alu. Volumekorting.
Bij Interesse gelieve mij NIET te contacteren. Ruilen voor een 'Monkey Web Survey Tool'? Werkt bijzonder accuraat maar filtert de sappige, niet terzake doende maar meestal amusante zever eruit
|
| ma 18 jan, 2010 13:39 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
Geregistreerd: ma 04 aug, 2003 12:45 Berichten: 8823 Woonplaats: Beselare
|
Ik wil een bod doen van 200 euro maar dan moet je die komen afzetten aan mijn deur als ik eens thuisben.. En ge moet niet bellen op voorhand, kom gewoon af, dan zie je het wel als ik thuisben.
_________________ Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
|
| ma 18 jan, 2010 13:52 |
|
 |
|
fredjes
LROC-Member
Geregistreerd: za 05 apr, 2008 14:52 Berichten: 605 Woonplaats: Nijlen | Lier: Poort der Kempen
|
Kan ik hem reserveren als je een fotootje stuurt? Want dan moet ik eerst overleggen met een goeie vriend die er niets van kent ! Of doe toch maar niet of wel..... .......Na het weekend zeker ! .....mijne goudvis is dood...... .....stuurt uw gsm nummer nog eens door als je wil met dat extra fotootje in close up van onder een andere hoek getrokken en in HD ...
Toch niet bedankt
_________________ Disco I '91 200td (Nearly gone) RRC '79 (al half gebobtailed)
|
| ma 18 jan, 2010 13:57 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
|
Als Fredjes ze niet neemt, dan wil ik een optie nemen tot 15h30, want ik moet eerst aan mijn schoonmoeder vragen of ik ze daar mag leggen.. Maar ik neem ze zeker... Kan er nog wat van de prijs af?
_________________ Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
|
| ma 18 jan, 2010 14:00 |
|
 |
|
Peter R.
LROC-Member
|
Reko schreef: Kan er nog wat van de prijs af? Voor U wil ik er het stof af doen ! 
|
| ma 18 jan, 2010 14:03 |
|
 |
|
SALLHAMv8
Geregistreerd: ma 12 jan, 2004 16:58 Berichten: 411 Woonplaats: Beauvechain
|
Ik heb enkel interesse als ik garanti krijg. Anders oninteressant, en dus gn interesse meer.
|
| ma 18 jan, 2010 15:04 |
|
 |
|
brutus 2-zak
Geregistreerd: vr 03 feb, 2006 16:11 Berichten: 5750 Woonplaats: zelzate
|
SALLHAMv8 schreef: Ik heb enkel interesse als ik garanti krijg. Anders oninteressant, en dus gn interesse meer. 3M eter
_________________ Why scratch with the chickens if you can fly with the eagles ! ---
La terre est ronde et pourtant il y a des cons dans tous les coins ...
|
| ma 18 jan, 2010 15:06 |
|
 |
|
fep739
LROC-Member
|
brutus 2-zak schreef:
3Meter
zijn ze zolang ? 
 Your Car , Our Passion
|
| ma 18 jan, 2010 15:15 |
|
 |
|
zeerover
LROC-Member
Geregistreerd: ma 07 jun, 2004 20:59 Berichten: 4492 Woonplaats: Merelbeke
|
Peter R. schreef: Nieuw in verpakking. Aanduiding voor Geen interesse, Ga Uwen Brol Elders Verkopen, Matige Interesse, Interesse maar enkel voor de Foto's, Verkoopt ge de XXX Niet Apart, Geen Interesse Maar te Duur, Interesse ALS XXX Anders Geweest Was, Gij Zijt Nen MARCHAND, Waar Dient Dat Voor en Ik Heb Interesse Maar Geen Geld.
Bij Interesse gelieve mij NIET te contacteren. heb je er een foto van?
_________________ Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
|
| ma 18 jan, 2010 15:16 |
|
 |
|
Peter R.
LROC-Member
|
Die zitten mee in de verpakking ! Aan alles is gedacht.
|
| ma 18 jan, 2010 15:31 |
|
 |
|
Walterke
Geregistreerd: di 10 apr, 2007 21:27 Berichten: 203 Woonplaats: Kortessem
|
Als iemand dat als eerste post leest wordt hem heel zeker nooit lid. De kans is groot dat hem zijn land rover verkoopt en een peiling doet, en allé daar gaan we weer.
Walter
_________________ Winnaars zijn verliezers die NOOIT opgeven.
|
| ma 18 jan, 2010 15:51 |
|
 |
|
stijnverhaert
LROC-Member
Geregistreerd: di 08 feb, 2005 20:49 Berichten: 1889 Woonplaats: Antwerpen
|
SALLHAMv8 schreef: Ik heb enkel interesse als ik garanti krijg. Anders oninteressant, en dus gn interesse meer. klassiekerrrr: "dat treft, hoeveel moet ik meer betalen om géén garantie te krijgen? " 
_________________ volvo ergo sum
|
| ma 18 jan, 2010 17:35 |
|
 |
|
fep739
LROC-Member
|
stijnverhaert schreef: SALLHAMv8 schreef: Ik heb enkel interesse als ik garanti krijg. Anders oninteressant, en dus gn interesse meer. klassiekerrrr: "dat treft, hoeveel moet ik meer betalen om géén garantie te krijgen? "  Niks , enkel uw expantievat koppelen aan uw ruitewisserreservoir 
 Your Car , Our Passion
|
| ma 18 jan, 2010 18:42 |
|
 |
|
one life live it
LROC-Member
Geregistreerd: do 22 dec, 2005 13:44 Berichten: 1338 Woonplaats: Moen
|
_________________ Pat en Letty one life live it!
|
| ma 18 jan, 2010 18:52 |
|
 |
|
Bert DCPU
LROC-Member
Geregistreerd: zo 25 nov, 2007 21:45 Berichten: 482 Woonplaats: ooit op 't Rooiveld, nu op onzen bouwwerf
|
Van welk moteurke komen die peilstokken? Zijn ze op tijd en stond gesmeerd geweest? Hoeveel heb je er in totaal te koop? Ik moet die toch niet in een heel dozijn kopen hoop ik, want ik heb eventueel maar interesse voor max. 12 st...
Gvdoeme, een geïnteresseerde koper...
_________________ My Jeep is only famous, my LANDROVER is legendary... Lidnr. 926
|
| ma 18 jan, 2010 19:00 |
|
 |
|
Peter R.
LROC-Member
|
Als ge uw dozijn vooruit betaald lever ik u 11 voor de prijs van 13 dude...gratis aan huis ! (mijn huis)
|
| ma 18 jan, 2010 20:11 |
|
 |
|
Vae Victus
LROC-Member
Geregistreerd: zo 06 jan, 2008 21:37 Berichten: 646 Woonplaats: SKW
|
Peter R. schreef: Voor U wil ik er het stof af doen !  Geen interesse, kan je pb sturen zonder foto? Hoeveel geef je ervoor?
_________________ De Finn is een flinke fent!
|
| ma 18 jan, 2010 21:00 |
|
 |
|
scorpion
Geregistreerd: ma 30 jan, 2006 18:22 Berichten: 2113 Woonplaats: messelbroek
|
_________________ short rover
|
| ma 18 jan, 2010 21:01 |
|
 |
|
alanius
LROC-Member
Geregistreerd: wo 24 maart, 2004 21:34 Berichten: 7630 Woonplaats: zoersel
|
en gratis voor de deur geleverd 
|
| ma 18 jan, 2010 21:04 |
|
 |
|
the savage
LROC-Member
Geregistreerd: za 20 mei, 2006 17:49 Berichten: 4404 Woonplaats: welle
|
hebde daar geen fotoke van 

kurt aka the savage gordon finest scotch - highland ale aut inveniam viam aut faciam
|
| ma 18 jan, 2010 21:09 |
|
 |
|
Bert DCPU
LROC-Member
Geregistreerd: zo 25 nov, 2007 21:45 Berichten: 482 Woonplaats: ooit op 't Rooiveld, nu op onzen bouwwerf
|
Peter R. schreef: Als ge uw dozijn vooruit betaald lever ik u 11 voor de prijs van 13 dude...gratis aan huis ! (mijn huis) 2 betaalde en niet geleverde stokken? Dat lijkt mij nog eens een eerlijke deal. Ik zal m'n adres eens opzoeken, en instellen op m'n GSM, dan kom ik direkt af.
_________________ My Jeep is only famous, my LANDROVER is legendary... Lidnr. 926
|
| ma 18 jan, 2010 21:11 |
|
 |
|
brutus 2-zak
Geregistreerd: vr 03 feb, 2006 16:11 Berichten: 5750 Woonplaats: zelzate
|
Bert DCPU schreef: Peter R. schreef: Als ge uw dozijn vooruit betaald lever ik u 11 voor de prijs van 13 dude...gratis aan huis ! (mijn huis) 2 betaalde en niet geleverde stokken? Dat lijkt mij nog eens een eerlijke deal. Ik zal m'n adres eens opzoeken, en instellen op m'n GSM, dan kom ik direkt af. ela nie onder mijn duiven skieten he ! ik heb al 3 weken een optie !
_________________ Why scratch with the chickens if you can fly with the eagles ! ---
La terre est ronde et pourtant il y a des cons dans tous les coins ...
|
| ma 18 jan, 2010 21:14 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
|
Ik neem ze dan toch niet, blijkbaar ligt er geen stof op... Je kon dat ook wel laten weten he, nu ben ik voor niets niet afgekomen 
|
| ma 18 jan, 2010 21:22 |
|
 |
|
Bert DCPU
LROC-Member
|
brutus 2-zakot schreef: ela nie onder mijn duiven skieten he ! ik heb al 3 weken een optie !
Ikke al zeker minder dan 3 uur, en daarbij, met zo'n peilstokken kunde gij ummes ni onder uw duiven skieten...dees zijn er wel mé korte ij hé!
|
| ma 18 jan, 2010 21:32 |
|
 |
|
Bert DCPU
LROC-Member
|
Reko schreef: Als Fredjes ze niet neemt, dan wil ik een optie nemen tot 15h30, want ik moet eerst aan mijn schoonmoeder vragen of ik ze daar mag leggen.. Vraag anders eens aan de Rob of ge ze in zijne smeerput ni moogt leggen. Die put is toch bijna uwen tweede thuis? 
|
| ma 18 jan, 2010 21:40 |
|
 |
|
ducatix
Geregistreerd: zo 03 feb, 2008 08:52 Berichten: 2922 Woonplaats: Castors-les-Pins, OVL
|
 Ik breng een tegenvoorstel hé... met "verkoopspeilstokken" (miljaar...5 lettergrepen, moet mijn verstand koelen..) 'nooit terrein gedaan', ondanks 5' lift, sletten uit detroit, en 35 stickers van alle events van de afgelopen drie jaar op voorruit" "hallo uit Olland, dit is mijn 2e post, maar ik heb hier iets interessants te koop voor een prikje' "wegens 3e firmawagen, en 32e kind" (Tdci-excusive) "wegens defecte EGR klep en vacuumpomp, overigens perfecte wagen"  "gedinitrold gelijk zot, weg wegens te weinig roest" "hiclone -gegarandeerd-25% verbruik- geplaatst en zonder DT-fouten in nrplaat" (Jean special) "uniquement pour ceux qui n'aiment pas Dirk VG" (speciaal voor die gasten uit onzen achtertuin) "komt met gratis dochter / schoonmoeder / vrouw.." (HJ special !! verkoop gegarandeerd !) "komt met gratis gsm nr / msn adres enz, van schoonmoeder/dochter enzenz." (HJ light version, ook gegarandeerd ! )
_________________ Time is not money, it is precious.
|
| ma 18 jan, 2010 21:58 |
|
 |
|
Dirk VG
Geregistreerd: di 21 aug, 2007 18:05 Berichten: 6592 Woonplaats: Plovdiv in Bulgarije
|
ne peilstok van 35 jaar oud (die nieuw 50€ kost) voor een spotprijs van 40€ en als 't er voor nen LHD moet zijn, leveren we voor nen RHD en van horen zeggen: - er zit een nieuwe koppeling op - de alternator is vernieuwd - de starter is nieuw - volledig nieuw opgebouwd, beter dan in't fabriek - enz
_________________ nada
|
| ma 18 jan, 2010 22:46 |
|
 |
|
paulli
Geregistreerd: zo 06 jan, 2008 13:39 Berichten: 158 Woonplaats: heers
|
en ge moet vlug zijn, beperkt leverbaar! Gelieve vóór vandaag te reageren!
_________________ they can go fast, we can go anywhere
|
| di 19 jan, 2010 00:09 |
|
 |
|
henry-john
LROC-Member
Geregistreerd: di 30 okt, 2007 23:40 Berichten: 8358 Woonplaats: Gent
|
ducatix schreef: :-)
"komt met gratis dochter / schoonmoeder / vrouw.." (HJ special !! verkoop gegarandeerd !) "komt met gratis gsm nr / msn adres enz, van schoonmoeder/dochter enzenz." (HJ light version, ook gegarandeerd ! ) en niet vergeten, voor verkoop kap ik ze eens goed vol, ga er nog eens goed mee rijden, en dan is ze terug van u 
_________________ Overkill is underrated...
|
| di 19 jan, 2010 01:12 |
|
 |
|
eL Tee
LROC-Member
Geregistreerd: do 25 maart, 2004 17:38 Berichten: 9423 Woonplaats: Lat: 50°52,323'N; Lon: 3°54,722'E; Alt: 78,02m
|
Verschillende kleuren. Vanaf 499 Euro Excl. Btw in hout, 799 Euro Excl. Btw in alu. Volumekorting. Awel, diegenen die hier niet intrappen zijn droog gepakt. Langs achter, met de ogen open en hun broek nog aan. Ik wil ze niet, al zeker niet in polyesther. Nah.
_________________ European Heritage Expeditions. Historical Europe off-the-beaten track.
Complexity is a mask worn by incompetence.
|
| di 19 jan, 2010 01:59 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
|
Bert DCPU schreef: Reko schreef: Als Fredjes ze niet neemt, dan wil ik een optie nemen tot 15h30, want ik moet eerst aan mijn schoonmoeder vragen of ik ze daar mag leggen.. Vraag anders eens aan de Rob of ge ze in zijne smeerput ni moogt leggen. Die put is toch bijna uwen tweede thuis?  I wish!! 
|
| di 19 jan, 2010 10:02 |
|
 |
|
Marnix L
LROC-Member
Geregistreerd: za 25 maart, 2006 13:43 Berichten: 1769 Woonplaats: Tienen
|
eL Tee schreef: Peter R. schreef: Nieuw in verpakking. Aanduiding voor Geen interesse, Ga Uwen Brol Elders Verkopen, Matige Interesse, Interesse maar enkel voor de Foto's, Verkoopt ge de XXX Niet Apart, Geen Interesse Maar te Duur, Interesse ALS XXX Anders Geweest Was, Gij Zijt Nen MARCHAND, Waar Dient Dat Voor en Ik Heb Interesse Maar Geen Geld.
Verschillende kleuren. Vanaf 499 Euro Excl. Btw in hout, 799 Euro Excl. Btw in alu. Volumekorting. Awel, diegenen die hier niet intrappen zijn droog gepakt. Langs achter, met de ogen open en hun broek nog aan. Ik wil ze niet, al zeker niet in polyesther. Nah. LT heeft precies liever de latex versie 
_________________ Def 90 G4 Tangiers Orange
|
| di 19 jan, 2010 14:11 |
|
 |
|
leroy
LROC-Member
Geregistreerd: di 23 aug, 2005 14:25 Berichten: 170 Woonplaats: dendermonde
|
Ik denk erover om ze in grotere hoeveelheid te bestellen, kwestie van een lagere prijs te bedingen. Ik zal ook eens bij de peilstokkenman in mijn buurt vragen. Wie geinteresseerd is , schrijft hier maar in. 1. Peter Leroy 2.
|
| di 19 jan, 2010 14:17 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
|
Dirk VG schreef: ne peilstok van 35 jaar oud (die nieuw 50€ kost) voor een spotprijs van 40€ en als 't er voor nen LHD moet zijn, leveren we voor nen RHD en van horen zeggen: - er zit een nieuwe koppeling op - de alternator is vernieuwd - de starter is nieuw - volledig nieuw opgebouwd, beter dan in't fabriek - enz Laat u niet vangen!! Er zitten andere in, geen nieuwe 
|
| di 19 jan, 2010 17:29 |
|
 |
|
vandezande Bart
LROC-Member
Geregistreerd: zo 18 dec, 2005 13:26 Berichten: 262 Woonplaats: Gent
|
Ik ben zééér geïntresseerd, maar voor ik af kom had ik graag geweten of ze weg MOETEN of MOGEN?
Kan je trouwens wachten tot Kerstmis, want ik woon in Frankrijk voor het ogenblik.
Bartassis
|
| di 19 jan, 2010 19:57 |
|
 |
|
Kris
LROC-Member
|
Zo'n opiniepeilstok; kan die in optie uitgerust worden met een automatische generator van (zinnige) biedingen ?
_________________ Kris
|
| do 21 jan, 2010 18:05 |
|
 |
|
land mover 2
Geregistreerd: do 31 aug, 2006 15:21 Berichten: 663 Woonplaats: kruishoutem
|
Kunt ge daar ook een boog bij leveren?
_________________ Land Rover is geen virus. Daar kan je van genezen. Land Rover zit in de genen.
|
| do 21 jan, 2010 18:40 |
|
 |
|
henry-john
LROC-Member
|
land mover 2 schreef: Kunt ge daar ook een boog bij leveren? en ne prikstokonderkant voor lastige bieders 
|
| do 21 jan, 2010 18:41 |
|
 |
|
Reko
LROC-Member
|
Ik heb er te koop aan 50 euro minder 
|
| do 21 jan, 2010 18:51 |
|
 |
|
henry-john
LROC-Member
|
Reko schreef: Ik heb er te koop aan 50 euro minder  en ik aan 200euro mee, met de handtekening op van ELT GENUINE, die werken 't best 
|
| do 21 jan, 2010 18:52 |
|
 |
|